příspěvková organizace

Pozor – nové aktuální informace platné od 30.11.2020

  • Mateřská škola bude i nadále pokračovat v OMEZENÉM PROVOZU, ale vzhledem k znovuotevření prvního stupně ZŠ jsme připraveni na nástup dětí jejichž sourozenci jsou v daných třídách.

  • ❗Rodiče těchto dětí,  (v případě jejich zájmu) nahlásí  nástup dítěte do mateřské školy NEJPOZDĚJI do pátku 27. 11. 2020  z důvodu počtu přípravy distanční výuky, organizace,  stravování – nákup potravin)! Pokud se rozhodnete dítě ponechat doma – může i nadále využívat distanční výuku a není třeba to nahlašovat.

  • Distanční výuka v prosinci – vzhledem k Vaší dosavadní náročné práci při distanční výuce, jsme Vám na období adventu, času rozjímání, příprav na nejkrásnější rodinné svátky v roce, připravili ADVENTNÍ KALENDÁŘ  (jen 1 úkol na jeden den). Na konci děti čeká překvapení 😀.

  • ADVENTNÍ KALENDÁŘ bude pro VŠECHNY DĚTI k vyzvednutí v pondělí 30. 11. 2020  od 8:00 – 12:00 hod. (žabičky, berušky).

  • Odevzdání úkolů z adventního kalendáře – až v pondělí 21. 12. 2020 v době od od 8:00 – 12:00 hod. Pro tentokrát, vezměte děti s sebou – bude je tu čekat “JEŽÍŠEK”. (berušky, žabičky)

 

 

Žádáme rodiče, aby se zamysleli, zda je opravdu nutná přítomnost jejich dítěte v kolektivu MŠ, zejména v tomto období- příprav a těšení se na Vánoce. Neradi bychom, aby nám všem toto bylo odepřeno z důvodu nemoci! 😀

 Naší prioritou je nyní udržet mateřskou školu v provozu pro děti obou pracujících rodičů, kteří jsou na ni zcela odkázáni!

 Tímto chceme předejít šíření nákazy Covid 19 a případně se vyhnout opatřením spojených s karanténou (př. nepříjemné testování dětí, uzavření celé MŠ).

Covid 19 je stále kolem nás a nikdo nedokáže odhadnout, kdy může propuknout u nás v MŠ – (čím více lidí se bude setkávat, tím je toto riziko větší)!

Víme, že pro Vás a Vaše děti není situace lehká, ale prosíme Vás, zvažte dobře, jestli Vaše dítě v této náročné době opravdu musí do kolektivu.

I VY TÍMTO POMÁHÁTE V BOJI PROTI ŠÍŘENÍ NÁKAZY A TO VELKOU MĚROU!!!

A za to VÁM MOC DĚKUJEME!